Lite info

Jag ni ser vad jag menar i rubriken.
Ett inlägg om vecka!
Jag har börjat tränat hårt nu och jag kan säga det inte har varit så enkelt! Jag o Mamma har ut och gått i en timme varje dag och slutat små ätit från skafferiet/kylskåpet och jag har kört lite hemma övningar på yogamatta! Jag äter 1portion men jag unnar med 1 dag i veckan dör jag få ta två portioner fast inte så himla mycket då!
Jag unnar mej 2/1 dag i veckan för att äta onyttigt! Kanske 1 choklad bit fång mörkchoklad med chili smak! Innerhåller inte så mkt kalorier och plus att det är nyttigt att äta 1 bit varje vecka! Och sen kan jag få skämma bort mej med ett glas Cola Zero som innerhåller mindre kalorier och inget socker utan sötningsmedel!
Och jag är så stolt över mej! I denna veckan så har jag inte rotat i skafferiet efter sötsaker och jag har tränat bra, och jag har REDAN gått ner 1 kg! Yes!!!! 200kr rikare, plus att jag mår bättre och känner mej stolt! I denna veckan sbörjade vi med att gå! Nu denna veckan ska vi gå till en skog och springa och gå hem igen! 
Så taggad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0