Ebba 14 år.

Hejhej.
 
Är hemma från skolan idag för mår vädigt dåligt.
Har jätte ont i magen så när jag ska gå måste ``kurra`` ihop mej för jag har så ont, och så mår jag allmänt dåligt för saker som hänt så det var nog bra att jag är hemma idag för att hämta nya krafter och så får jag hoppas att jag inte har ont i magen imorgon.
 
Men iallafall igår så bestämde jag,fiippa,malin och Ella att vi skulle överraska Ebba för hon fyllde 14 år i Tisdags så då hade tagit kontakt med hennes föreldrar och frågade om vi kunde komma över och överraska Ebba, och det fick vi och vi bestämde även med dem att vi skulle gå ut i deras Friggebo och när vi var beredda så skulle dem skicka in Ebba så när hon kom in så överraskade vi henne, och hon blev jätte glad.
Kanske dåligt förklarat men det får bli så :D
Här är iallafall några bilder från kvällen!
Det var verkligen en rolig kväll.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0