Rosa drömmar

Hejsan!
Har inte kunnat bloggat igår eftersom vårat internet har dampat!
Men iallafall igår var jag hos en annan familj och umgicks och vi pt mat där, och hade julklappsleken men tyvärr fick jag inget men jag fick en julklapp fats jag säger inte än vad jag fick utan jag ska göra en video på min youtube-kanal och då ska jag visa vad jag har fått!
Sen när jag kom hem tittade jag på barndomsfilmer som Barbie och landet för längesedan, så grymma filmer kommer aldrig tröttna på dem men min favorit är Barbie filmerna och jag skäms inte för det, allt är perfekt i Barbie's filmer, värsta drömmen jue!
Favoriten av Barbie's filmer är....
As the Princess and the pauper!
Världens bästa!

Har ni någon favorit barndomsfilm? (Tell me)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0