Nyårslöften!

Har du några nyårslöften i år?
Jag har det iallafall!

Jag brukar aldrig ha nyårslöften men i år tänkte jag ha det!
 
Detta är en lista som skulle passa alla tror jag!
1. Träna är bra, man mår mycket bättre, man sover bättre och man känner sej bäst, älskar ni inte den känslan när man har tränat hårt kanske på någon sport eller varit ute och sprungit, man känner sej så grym och glad! Vill känna den känslan oftare och det finns inte direkt något negativt med det! Så det var därför jag valde den.
2. Jag vill satsa mer i fotbollen, jag menar inte vara med på massa matcher eller spela cuper, visst är det roligt men jag har tagit en paus från det! Vill satsa mer på träningen och utvecklad mer och bli bättre! 
3. Jag gick i handboll innan och det var jätte roligt men jag var tvungen att sluta för att träningarna låg på andra sidan stan och jag slutar sent och hinde inte med att komma hem byta om och ta sej dit! Så jag vill börja i en till sport som ligger närmare, kanske badminton eller börja gymma vem vet? Men det ska vara en sport som jag tycker är roligt och som jag kan cykla till istället för att åka buss eller åka bil!
4. Alla har mål i skolan och jag vill bli bättre, höja betygen och lyssna mer på lektionerna och jobba extra hemma!
5. Jag menar inte bara äta nyttigare och träna, utan att leva nyttigare!
Gå och lägga sej tidigare så man orkar med en hel dag så att man är pigg och glad, gör mer saker, och plus att äta lite nyttigare och träna!
6. Umgås med folk, lära känna nya människor, sluta sitta hemma och klaga på att man har tråkigt! Man har ett val! Ring en kompis och gör något! Kanske ut och gå så kan man prata om allt möjligt, eller åka in till stan, eller titta på film! Allt bli roligare när man är två eller fler!

Hoppas ni gillade inlägget!
Tänk ut dina nyårslöften.

Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0