Mysig lördag

Hejsan!
Jag har aldrig sovit såhär skönt på flera dagar, kom hem från discot klockan kvart över tolv och gick och la mej vid 1 och sov som en stock tills klockan slog halv ett, och då gick jag ner och åt frukost och tittade runt på ipaden och sedan gick och la mej i sängen igen, så jag somnade om och vaknade vid halv 2! 

Eftersom jag inte hade köpt färdigt julklapparna så tog jag en busstur in till stan och gick runt i några affärer och hittade väldigt många fina saker, det är så himla fint i stan nu för dem har hängt upp massa fina lampor och dekorationer! Men tyvärr så har jag ingen bild på det.
Efter det gick jag hem till Ella och pratade om allt och efter en stund kom Malin förbi! 
Hittade en bild på oss när vi var i Spaninen tillsammans i början på året.
#fulbildförutomkillarnaochmalinochella
Nej nu ska jag ta fram godiset och titta på tv, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0