Hejdå 2013

Wow vad tiden har gått snabbt!
Ett år har redan gått, ett år som aldrig kommer komma tillbaka som bara kommer vara ett minne! 
Det känns både bra och dåligt!

Jag har fått sjukt många minnen med alla mina kompisar, alla saker vi gjorde! Så grym roligt! Jag har varit i Spanien med mina två bästa vänner, och det vill jag verkligen uppleva igen!
Jag har också varit i Turkiet som också har varit ett grymt minne!

Men det har också hänt dåliga saker...
Jag har förlorat min Pappa i hjärnblödning den 13 juli, och jag hann inte ens säga adjö för allt hände så sjukt snabbt!

Jag hade kommit hem från en kompis och han låg och sov i Soffan och puff efter några minuter gjorde han ljud och sedan var ambulansen här! Han hade blivit medlevslös och skickades upp till Lund, efter det tog det bara några dagar tills han blev hjärndöd, hela mitt liv rasade i tur och jag mådde jätte dåligt i ett tag, men jag har kommit tillbaka på spåren igen, fast det är fortfarande svårt och jobbigt, och vissa dagar bryter jag bara ihåg och ligger och gråter hela dagen! Tänk att det redan har gått en halv år! Det är helt sjukt! Jag saknar han så mycket!

Efter det fick vi inbrott i vårar hus och tjuvarna hade tagit smycken som vi hade arvt från Pappa, och det var riktigt jobbigt!

Som sagt så har året gått upp och ner, och jag hoppas att 2014 blir min familjs år! 

KRAM❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0