Dagen

Drott vann över handball esch (dem kommer från Tyskland) iallafall Hk Drott gick vidare till champions league vilken är sjukt bra gjort! På matchen träffade jag mitt gammla handbollslag och min matte lärare! Det var väldigt mycket folk där men jag tog tyvärr inte några bilder eftersom min iphones kamra inte funkar typ, och efter matchen åkte jag till Ebba (bästis) och tre andra bästisar Malin,Filippa och Tilda! Vi snackade och gjorde en piri piri challenge, man skulle äta en piri piri som jätte stark, och efter en timme kände jag av det jätte mycket! Det gör jag aldrig om!

KRAM!
Bilden är på mej,Ebba och Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget och gör mej glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara jag som ser, hihi: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? tell me:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0